To spletno mesto uporablja piškotke, ki izboljšajo vašo izkušnjo.

Več informacij

Izberite nastavitve dostopnosti

Barve

Pisava

Ostalo

Ančnikovo gradišče in razgledna ploščad

Ančnikovo gradišče je arheološko najdišče na Pohorju, nad Slovensko Bistrico. Ob najdišču so informacijske table, kjer lahko zvemo več o njegovi zgodovini. V bližini na travniku pa je postavljena razgledna ploščad, od koder je lep razgled na dolino ter hribe okoli.

S parkirišča v Zgornji Bistrici gremo naravnost skozi Bistriški vintgar. Med potjo bomo šli mimo odcepa za slap Šum. Od odcepa do slapu je cca 10 minut hoje. Na nekaj predelih je nevarnost zdrsa, na voljo pa so tudi jeklenice. Za Ančnikovo gradišče pa nadaljujemo naravnost po prej omenjeni poti in ko se pot povsem poravna, bomo na koncu ravnine prispeli do križišča, kjer se levo navzgor odcepi pot za Ančnikovo gradišče. Tam je tudi smerokaz za Ančnikovo gradišče. Pot dalje ni markirana, a je enostavno sledljiva.

Pol lahko nadaljujemo naprej po Bistriški poti do Treh kraljev in Črnega jezera.

V bližini Ančnikovega gradišča na travniku je postavljena razgledna ploščad, od koder je lep razgled na dolino in okoliške hribe. Krasen je tudi pogled na Boč in Donačko goro.

Pri razgledni ploščadi so klopce, kamor se lahko usedemo in si odpočijemo ter uživamo v svežem pohorskem zraku.